maandag 17 januari 2011

de basis

Ergens moet je beginnen,

Ik heb besloten om met schaal 1:24 te bouwen, waarom? het betreft de details, ik wil dit garage zo echt mogelijk maken, met dit schaal denk ik dat wel te kunnen realiseren. 1:32 zou te klein zijn om echte details te maken, en aangezien dit mijn eerste ware detail diorama wordt wil ik het voor mijzelf niet al te moeilijk maken.


Boven afgebeeld is dan de basis of bodem plaat te zien, ik heb gekozen voor een open zijkant voor een beter inkijk, er komt wel nog een wegneembare dak, zodat dadelijk foto's ook van boven gemaakt kunnen worden.


Dit Volkswagen 1:24 auto heb ik afgelopen zondag op de kop kunnen tikken via marktplaats, mijn eerste 1:24, eigelijk alleen aangekocht voor af en toe de schaal te controleren.
Op een modelbouw forum heb ik een leuk idee gevonden om de muren te bekleden met steen, dit zal de volgende stap zijn.
Tot de volgende keer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten