maandag 17 januari 2011

Waarom dit blog?

Een aantal jaar geleden ben ik van start gegaan met slotracen! Toch ben ik achtergekomen dat ik het bouw process leuker vond dan het racen, niet dat ik racen niet meer leuk vind....zeker niet!

Ik heb intussen een aantal "slotrace" dioram's gemaakt en had hier erg veel plezier aan gehad. Ook heb ik een thuis baan gebouwd op zolder, hiermee ben ik nog niet geheel klaar met de scenery, maar dit is te volgen op mijn Mosler Bob blogspot

Nu was het tijd om wat andersa aan te pakken! Wel op het gebied van auto's en modelbouw, daarom is de keuze gevallen op een diorama met als thema, Bobs Classic Garage. Nergens aan gebaseerd of van foto's of zo, gewoon iets wat ik in mijn hoofd heb zitten. Het geheel wordt in oude stijl gebouwd.

Deze blog heb ik dan in het leven geroepen om mijn eigen bouw procees te delen met anderen, feel free om reacties achter te laten.

Ik hoop dat bezoekers van dit blog net zoveel plezier zullen hebben met het volgen van mijn bouw process als ik hoop te beleef met het bouwen zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten